nog 30 dagen te gaan - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Thomas Swanenberg - WaarBenJij.nu nog 30 dagen te gaan - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Thomas Swanenberg - WaarBenJij.nu

nog 30 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Thomas

27 April 2016 | Verenigde Staten, Austin

Heb dus al een tijdje hier niks meer opgezet (heb der niet echt een excuus voor). Heb wel super vee gedaan in die tijd. Ben van gezin verandert vlak voor de kerstvakantie en die hadden mij dus meteen naar Florida genomen. Dat was echt super vet, nie normaal. Met de familie daar dus naar het strand gegaan kerstmis gevierd op z'n amerikaans en daarna nieuwjaars. Toen we weer terugkwamen in archie Missouri was het nog beetje wennen in het nieuwe huis, maar dat was ook snel voorbij. Probeerden toen bij het basketbal te komen, moest helaas stoppen na 2 weken omdat ik een knie blessure had (had een bot gescheurd en mijn ACL uitgerekt). Inplaats daarvan hielp ik het basketbal team dus met managen (wat uiteindelijk dus super saai bleek te zijn). De weken gingen zo voorbij en toen kwam dus de superbowl, hele familie kwam langs en zo enorm veel eten je kan het niet geloven. Toen tijdens Pasen kwam de hele familie weer langs, maar inplaats van eten hadden ze dit keer geweren meegebracht. We gingen toen snel een improv shooting range maken en waren de hele dag bezig met klei vogels en blikjes te schieten. Rond deze tijd was het basketbal seizoen afgelopen en kwam atletiek eraan. Ik en mijn knie voelde ons wel goed en gingen dus atletiek doen. Gaat super goed heb met de 4x8 relies een redelijk goed team (we hebben zover 4x 3rd plaats en 1x 1st plaats). Dit is dus een korte samenvatting wat er allemaal is gebeurt, zodra ik me weer iets herriner of er iets gebeurd zal ik het laten weten.

chiao